Misi / Pontiac Firebird
Szóval az én vasam egy ’91-es Firebird, a már fejlesztett V6-os 60 fokos motorral ami így már 3.1l és 140Le. Na ezek a szépen hangzó dolgok a kocsiról.
A 140Le körülbelül 2 éve érhető el benne amikor is Tóth Peti barátunk beidőzítette a gyújtást és azóta nagyon szépen harap a gép.
Sok kis apróság mellett egy nagyon zavaró tétel volt a kocsiban ami igazából az egyik legnagyobb érték benne, az pedig az, hogy targa tetős. És hát az új 91-es darabok már nem üveg hanem könnyebb plexi tetőt kaptak. Ezek persze nem bírták a meleget így megrepedeztek és erősen nyikorogtak. Szóval feltúrtam az országot és Pest mellett sikerült 2 gyönyörű állapotú üveg tetőt beszerezni amit azóta is imádok.
A gondjai általában mindig valami eseményen jöttek ki vagy ha valami hosszabb távra indultam vele.
Felmentem Pestre egy üzleti útra ahol megsült a generátor, és hát Debrecenbe egy másik autóval kellett vissza jönni egy pót generátorért amit aztán max 10 perc alatt le is cseréltem egy mélygarázsban és pöccre indult utána a masina.
Most a csomagtér zára adta fel a harcot, úgy hogy azt kell majd felújítani tavasszal.
Műszakilag rendbe lenne ha nem fogyasztana 20l felett állandóan XD Szerintem még alapjáraton is, de majd rájövünk mi a baja ha neki esünk a tavaszi munkáknak.
A legnagyobb gondom jelenleg az hogy két klíma kompresszort is lefőzött… és hát pont mentünk a hegyekbe a 38fokos hőségben és a klímát kb az első utca végéig éreztük hűvösnek, de utána már inkább nyitott tető mellett sültünk meg a kocsiban egész úton.
A Jobboldali ablak vagy 3 éve nem mozog, de ez kivételesen az én hibám mert nem találtam rá időt hogy újra zsírozzam a motorját de most rendbe vágom végre.
Azontúl imádom, rengeteget tanultam az autókról ezen a kocsin és egy élmény még a kis V6 morgása is. Nyáron remélem már az utakon leszek vele újra, csak jusson át a műszakin XD
Köszönöm a lehetőséget!
Megnéznéd élőben is?
Akkor ne hagyd ki a következő találkozónkat:
Nézz szét a V8 Fanatics garázsban: V8 Dream Team.